Cadouri pentru firme Cadouri personalizate Garantat 100% Clientii ne scriu Retur

Clientii ne scriu


Clientii ne scriu
22.10.2015 A ajuns comanda , e treaba buna :) Baicu Marius 21.10.2015 Buna ziua, Astazi am primit lampa cu ceara. Totul pare sa fie in regula, iar comanda a ajuns repede. Multumesc! Bibu Cristina Mihaela 21.10.2015 Buna ziua, va dau acest mesaj sa va spun ca sunt foarte multumita de setuk de condimente cu suport magnetic (care l-am primit ieri) si sa va multumesc si pentru cadoul primit alaturi de set. Va multumesc, o zi minunata. Robitu Rosemarie 19.10.2015 Buna ziua.Va multumesc foarte mult pentru produse si pentru cadoul primit.Va doresc o saptamana excelenta. Cu stima, D. MURESAN! 17.10.2015 Buna ziua, scriu doar acum, dar l-am primit chiar urmatoarea zi dupa comanda. Este exact ce vroiam. Foarte multumit. Totusi cred ca era bine daca cutia ar fi fost imbracata macar in hartie. Chiar dac-ar fi fost cu 5 lei mai scump... multumesc. Paul Musceleanu

Raspuns TheGift.ro: Trebuie sa gasim o cale de mijloc pentru ca, daca impachetam cutia cu orga, exista riscuri mai mari ca cei de la curier sa sparga produsul, asa cum s-a mai intamplat, chiar daca avea "fragil" pe ea. Daca nu o impachetam, se comporta mai delicat cu ea, pentru ca vad produsul. O sa incercam sa le ambalam in folie transparenta in viitor. Va multumim pentru comanda si mesajul dumneavoastra. Thegift.ro www.TheGift.ro

15.10.2015 Buna seara, Am primit umbrela. Multumesc si pentru cadou. Toate cele bune, Andrei Kivu 14.10.2015 Cel mai prompt si profesional serviciu de online shopping! Felicitari echipei! EUGEN MATYAS 13.10.2015 Buna seara, Nu e necesar acest lucru in acest caz. Singurul lucru pe care il puteti face daca doriti ar fi sa imi trimiteti o umbrela transparenta (alba) pentru care sa suport doar pretul produsului, nu si al transportului. Multumesc, Andrei Kivu

Raspuns TheGift.ro: Am primit astazi si albe. O sa va trimitem o bucata iar dumneavoastra nu veti mai achita taxele de curier. Va multumim. www.TheGift.ro

12.10.2015 Buna ziua, Conform sugestiei, dvs, va scriu pentru a va oferi feedback cu privire la comanda mea. Livrarea s-a realizat in cca 3 zile lucratoare de la comanda, ceea ce mi se pare rezonabil. Totusi, curierul nu m-a sunat cu minim o ora inainte de a ajunge, cum rugasem, ci cu cca 20 minute. De data aceasta nu a fost o problema, dar as fi putut fi intr-o sedinta de o ora sau mai lunga si sa nu pot sa raspund. Umbrelele livrate erau pentru copii, desi nicaieri in descrierea produsului nu scrie acest lucru, si nu am avut cum sa imi dau seama din fotografie. Apoi, desi in anunt scrie ca ele sunt disponibile in mai multe culori, totusi in poza de prezentare (mai jos), umbrela este transparenta (alba). De aceea m-as fi asteptat ca si umbrelele livrate sa fie transparente, sau daca mi se livreaza in alte culori, macar sa fiu intrebat ce culori prefer, sau sa existe o optiune de a alege culoarea pe site. Cu alte cuvinte, produsele pe care le-am primit nu au fost deloc ce ma asteptam sa fie. Am pastrat totusi o umbrela pentru ca imi parea rau de efortul dvs si al curierului si m-am gandit ca poate o fac cadou cuiva. Numai bine, Andrei Kivu

Raspuns TheGift.ro: Colega care v-a sunat pentru confirmare afirma ca v-a spus ca avem pe stoc mov si galbene. Este posibil sa nu fi vorbit cu dumneavoastra la telefon? Daca doriti, putem trimite pe cineva pentru a va returna banii pe produse. Va multumim. www.TheGift.ro

08.10.2015 Buna ziua,am primit produsele si sunt foarte multumita de serviciile de pana acum. Nu am testat inca produsul pt ca trebuie sa-i pun baterii-este vorba despre paleta anti-insecte -  dar revin si va spun. Multumesc, Carmen Oprisescu 26.09.2015 Buna ziua,am primit produsele comandate, toate ,in stare perfecta,nu am nici o nemultumire!! Va multumesc. Cu stima  Onac Margareta 23.09.2015 Buna ziua,Astazi am primit coletul de la dumneavoastra. Sunt foarte multumita de produse si de promptitudinea dumneavoastra.Va multumtesc frumos. Illes Cosmina 22.09.2015 Buna seara, Am primit astazi comanda si cum era de asteptat produsele au ajuns la timp si in stare perfecta :). Va multumesc pentru efortul pe care il depuneti pentru clientii dumneavoastra, O seara superba, Adelina Cojocaru 16.09.2015 Buna ziua, Am facut o comanda la dvs. TELEFONIC tocmai pt a avea confirmarea ca produsul este ceea ce caut iar in momentul receptiei nu a fost deloc ceea ce s-a promis la telefon. Am comandat o olita muzicala iar la telefon am cerut sa se confirme faptul ca melodiile incep in momentul in care copilul face la olita nicidecum sa cante din momentul ridicarii capacului iar cand copilul are o "contributie " nu se intampla nimic. Sunt dezamagita inclusiv de termenii de retur.Eu am facut plata la achizitie , dvs . de ce nu puteti face plata la retur , pe loc curierului?Nu am alti bani sa cumpar alt produs si nici normal nu mi se pare sa aveti asa un termen mare de plata la retur dupa ce ca trebuie sa platesc 2 transporturi la curier , aprox. cat a costat produsul. Este vina mea ca nu am citit conditiile de retur insa asta o sa-mi fie invatatura de minte.Aceasta plangere o voi face si pe site ul dvs! O zi buna , Lacramioara Bolgea

Raspuns TheGift.ro: Conform conditiilor de returnare produsele de care nu sunteti multumita se trimit prin posta romana si nu prin curier asa cum ati specificat dumneavoastra.Taxa de transport la posta romana nu se achita,va fi o suma de 5 sau 6 lei pe care o primiti inapoi in momentul returnarii contravalorii produsului.In acest caz pentru ca dumneavoastra ati cerut returnarea banilor cat mai rapid avem rugamintea sa puneti coletul cu ramburs,catre noi la oficiul postal dar nu treceti la valoare colet suma mai mare de 20 de lei,pentru ca atunci se va achita mai mult de catre dumneavoastra la trimiterea coletului. TheGift.ro www.TheGift.ro

16.09.2015 Drumuri si bani cheltuiti fara rost.Sugestia mea ar fi sa nu confirmati calitatea produselor si mai ales specificatiile acestora inainte de a va asigura de ele.Cu produsul voi ramane deoarece nu am cum sa ma tot plimb pe la posta , in plus puteti la fel de bine sa nu-l ridicati si el sa se intoarca tot la mine.Daca nu trec valoarea mai mare de 20 de lei , cum anume o sa-mi platiti valoarea de achizitie adica 65 de lei? Lacramioara Bolgea

Raspuns TheGift.ro: Valoarea este ca suma care setrece pe colet in eventualitatea in care posta romana pierde coletul si trebuie despagubit expeditorul sau destinatarul. Este doar o procedura si nu are legatura cu rambursul coletului care este total separat. Cei 65 de lei ii treceti la ramburs. Nu avem motive sa nu ridicam coletul. Nu sunteti obligata sa pastrati acest produs, daca nu sunteti multumita de el, de aceea sunt trecute si pe site conditiile de returnare. TheGift.ro www.TheGift.ro

10.09.2015 Este a doua oara cand comand produse de pe acest site si sunt multumitaatat de calitate ,pret si durata primirii produselor .Multumesc si la mai mare! Florina Cismigiu 08.09.2015  Dragilor, am primit comanda... am primit avizul postal de joi, 03.09.2015, dar din cauza jobului nu am reusit sa ajung sa il ridic pana ieri, 07.09.2015.     Pentru ca abia asteptam sa primesc ochelarii supradimensionati pentru petrecere (care erau cei mai doriti), pentru a face o surpriza, ma declar multumita.  Insa am constat cu stupoare, ca in ciuda faptului ca nu ma asteptam ca produsele sa fie super quality, in loc de 3 lumanari cu senzor( cate am comandat), era doar 1 in coletel.     Ca si multumire sau nemultumire... doar atat am vrut sa stiti. Nu ma astept sa luati vreo masura sau mai stiu eu... Ati dorit sinceritate din partea celui care a comandat, iar eu m-am conformat.     Va doresc toate cele bune.     Lungu Oana 

Raspuns TheGift.ro: Ne cerem scuze pentru aceasta intamplare. O sa va trimitem prin curier produsele lipsa din colet. Va multumim. www.TheGift.ro

04.09.2015 Am primit comanda si sunt f. multumita de produse si de promptitudinea cu care ati onorat comanda, vom mai colabora si pe viitor, multumesc. Marina Stancu 08.09.2015 Buna ziua.Vreau sa va comunic ca produsele primite de la dumneavostra au venit nesigilate, iar curatatorul universal era iesit din ambalaj:Un cutit al  robotului nu funtioneaza cand pui legume ( eu am pus legume fierte care teoretic nu ar fi trebuit sa constituie o problema). Fara nimic pus in el merge dar in rest  nu face nimic .Concluzia mea a fost ca ori ati trimis un produs defect cu buna stiinta ori asa este el, prost.Va voi trimite prin posta robotul si sper sa trimiteti unul functionabil, sau daca nu sa restituiti banii.Daca nici produsul pe care il voi primi nu va functiona voi apela la protectia consumatorilor, sper sa nu fie nevoie. Va multumesc. Cercel Mihai

Raspuns TheGift.ro: Am verificat produsul daca functioneaza atunci cand este cuplat la sursa de energie. Nu avem cum sa-l probam adaugand alimente in ele, pentru ca putem fi acuzati ca produsele nu sunt noi. Va multumim pentru sesizarea in urma careia vom restitui produsele producatorului, daca au toate acest defect. Vom trimite curierul sa ia produsul si sa va returneze banii pe el. Va multumim pentru intelegere. www.TheGift.ro

03.09.2015  BUNA ZIUA  Va multumesc foarte mult pentru produse si cadoul primit.Pana in prezent sunt extrem de multumit de serviciile dvs.Va doresc succes pe toate planurile,si de asemenea va multumesc de colaborarea ireprosabila dintre noi.Sa aveti parte de o saptamana excelenta,cu stima, DANIEL MURESAN!

Raspuns TheGift.ro: Va multumim si noi pentru aceste cuvinte care recompenseaza serviciile noastre. De asemenea, suntem multumiti de aceasta colaborare si speram sa continuie in aceeasi maniera. www.TheGift.ro

03.09.2015  BUNA ZIUA  Va multumesc foarte mult pentru produse si cadoul primit.Pana in prezent sunt extrem de multumit de serviciile dvs.Va doresc succes pe toate planurile,si de asemenea va multumesc de colaborarea ireprosabila dintre noi.Sa aveti parte de o saptamana excelenta,cu stima, DANIEL MURESAN! 03.09.2015 Buna ziua, Am fost foarte multumita de serviciile si calitatea produselor comandate la Dvs., Cu multumiri, Luminita Stefan 02.09.2015 Buna ziua,va anunt ca in decursul zilei de ieri am pri.it comanda,produsele sunt ok va multumesc,iar in viitor voi comanda tot de la dvs o zi minunata. Popa Mihaela Roxana 02.09.2015 Foarte multumit si rapiditate maxima, va doresc spor in tot ce faceti .... Cu stima Marius Enescu




Viziteaza magazinul http://www.TheGift.ro pe ShopMania Magazine