Clientii ne scriu![]() 31.10.2014 BUNA ZIUA, VA CONFIRM PRIMIREA COLETULUI. MULTUMESC, O ZI BUNA. Gata Atena 29.10.2014 Buna ziua, Am receptionat comanda. A ajuns in conditii bune. Va multumesc. Insa, este o mare problema cu 2 din modelele pe care mi le-ati expediat. Problema 1. In comanda, la pozitia 4 sunt 3 buc " Cutie pliabila pentru depozitare", total 66LEI. Modelul pe care il comandasem era acesta: http://www.thegift.ro/cadouri-pentru-casa-cadouri-diverse-c-2_87/cutie-pliabila-pentru-depozitare-p-1349 In schimb, am primit acest model: http://www.thegift.ro/cadouri-pentru-casa-cadouri-diverse-c-2_87/cutie-pliabila-pentru-depozitare-medie-50-x-40-x-30cm-p-1347 Problema sunt dimensiunile: modelul de care aveam nevoie are dimnesiunile 41x30x25, iar modelul pe care l-am primit are 40x40x25. Pentru mine, cei 10cm in plus sunt o problema. Problema 2. Pozitia 1 din comanda contine 2buc "Cutie pliabila pentru depozitare, mare", total 76LEI. Din nou, marea problema este reprezentata de dimensiuni. Am ales acest model pe baza dimensiunilor specificate pe site la descrierea produsului: http://www.thegift.ro/cadouri-pentru-casa-cadouri-diverse-c-2_87/cutie-pliabila-pentru-depozitare-mare-p-1348 Adica, ar fi trebuit sa aiba: 71x40x30. In shimb, ceea ce am primit eu are dimnesiunile: 60x50x40. Din nou, cei 10cm in plus la ambele cote sunt o foarte mare problema. Din acest motiv nu le pot folosi.M-am bazat foarte tare pe aceste dimensiuni, pentru a le putea aseza pe rafturile pe care le am prevazute, insa cu aceste diferente majore, aceste cutii nu mai incap acolo unde ar fi trebuit. As dori sa discutam telefonic despre cum rezolvam aceaste 2 probleme. Astept cu interes telefonul dumneavoastra. Cu stima, Dumitru Guraliuc Raspuns TheGift.ro: O sa va contacteze un operator in cel mai scurt timp posibil, pentru solutionarea problemei. Va multumim. www.TheGift.ro 29.10.2014 Buna ziua, multumesc pentru produse, mi-au fost livrate astazi fara probleme. Sunt f multumita de calitatea lor si de promptitudinea dumneavostra, raspunsul rapid la comanda. O zi buna si mult succes in continuare Voi apela la dumneavoastra in continuare si va voi recomanda fara ezitare. Adriana Marinescu 29.10.2014 Bună seara. Vă scriu acest mesaj ca urmare comenzii făcute la firma dvoastră. Serviciul de relații cu clienții e foarte bun - am plasat comanda la 20, luni seara, la scurtă vreme primind un apel oferindu-mi-se detalii despre starea comenzii și timpul aproximativ de sosire. Produsele au fost exact cum au fost prezentate pe site, prețul convenabil. Pe scurt, o experiență repetabilă. Vorba americanilor - keep up the good work! Asztalos Ioan 28.10.2014 Astazi am primit coletul.Totul OK. Multumesc mult pentru tot. Toate cele bune. DELCEA VIRGIL-GABRIEL 28.10.2014 Am primit comanda,sant foarte multumita de calitatea produsului.Multumesc foarte mult pentru rapiditatea cu care ati onorat comanda. GHITA PETRUTA 27.10.2014 In primul rand vreau sa va felicit pt siteul minunat si produsele minunate pe care le aveti. Suntem un forum unde ne-am strans mai multe mamici din toata tara si cautam sponsori pt a organiza un concurs de Craciun Daca va intereseaza oferta astept sa ma contactati pe idul noemizonga .Sponsorizarea ar fii in felul urmator.Noi organizam un concurs care sa tina in jur de 6 saptamani,iar la sf concursulu ialegem castigatoarea sau castigatoarele prin tragere la sorti .Treaba dvoastra ar fii sa ne oferiti produsul sau produsele pt a fii castigate de mamicile de pe forum,iar noi in schimb va punem un banner cu link spre siteul dvoastra.Astept raspunsul dvoastra . Cu stima Pop Noemi Raspuns TheGift.ro: Avem nevoie de un telefon de contact al persoanei care organizeaza concursul, precum si adresa forumului. O zi buna, www.TheGift.ro 23.10.2014 Buna ziua! Am primit comanda. Multumesc pentru promptitudine. Acum nu mai avem decat sa probam produsele. :) O zi frumoasa! Cristina Pecingine 20.10.2014 Am facut telefonic comanda vineri dimineata si sambata am si primit-o desi locuiesc in Arad. Sunt super multumita de produsele pe care le-am comandat,sunt chiar peste asteptari!! Va doresc toate cele bune si cu siguranta am sa mai comand de la voi ,aveti produse de calitate si preturile sunt OK. Pulz Liliana 20.10.2014 Buna ziua, Astazi am primit comanda si sunt foarte mulțumită de produse, precum si de rapiditatea livrării. Cu siguranță voi mai comanda de pe site ul dvs. Va multumesc, Mariana Celeapca 17.10.2014 BUNA, azi am primit coletul prin posta de la firma dumneavoastra si sunt foarte incantata de toate produsele comandate. Sunt exact asa cum mi le-am dorit. Multumesc !!! Sper sa nu am probleme cu ele nici pe parcurs. Cu respect Eniko Selek 17.10.2014 Buna ziua Am primit aparatul. Nu stiu daca e ok cum functioneaza, in sensul ca nu putem sta cu el in incapere din cauza sunetului.... Am reusit sa il fac sa fie mai silentios prin atingerea unui butonas mic din spate dar nu stiu daca mai are efect. E cumva pentru hale agricole? Teodor Miclaus Raspuns TheGift.ro: Va multumim pentru comanda dumneavoastra. O sa va sune colegul de la service garantie, pentru a stabili daca aparatul functioneaza corespunzator. www.TheGift.ro 10.10.2014 Vă mulţumesc pentru promtitudinea şi calitatea serviciului. Sanatate si sa auzim de bine! Prof. Cristian Troncota 10.10.2014 Buna ziua, Am primit in dimineata acestei zile produsele comandate miercuri de la www.TheGift.ro. Vreau sa va multumesc pe aceasta cale pentru promptitudine si, in speranta ca vor exista si comenzi viitoare pe care sa le onorati la fel de promt si serios, va urez toate cele bune! Cu stima, Print Production Manager Angelo-Catalin Zota 09.10.2014 Buna ziua, Vreau sa va multumesc pentru modul de servisare, a fost extrem de profesionist iar livrarea s-a facut in cel mai scurt timp posibil, tinand cont de distanta. Produsul ma multumeste, este strict necesar pentru nevoia mea curenta. Voi incerca sa devin un client fidel al d-voastra, functie de produsele oferite. Multumesc, Tanta Emilian 06.10.2014 Buna ziua, Vroiam doar sa va multumesc pentru promptitudinea si rapiditatea de care ati dat dovada chiar si pentru o comanda mai mica de produse. Coletul a fost livrat la prima ora si in conditii excelente. Va multumesc si va doresc cat mai multe vanzari, Dragos Mihalcea 06.10.2014 Buna ziua, am primit produsul este exact cum ma gandeam eu acum sper sa ma ajute.MULTUMESC ADELA AVRAM 05.10.2014 Multumesc pentru operativitate. Sunt multumita de calitatea produselor éi de calitatea serviciului oferit de Dvs. Voi mai vizita siteul The Gift, éi probabil voi mai comande produse. Cu multumiri Simó Ágnes 04.10.2014 Buna dimineata, imi cer scuze de intarziere cu care va raspund; am primit coletelul, si suntem foarte multumiti de livrarea rapida si conditiile in care acesta a fost livrat. O singura observatie am, pe lista cu continutul cutiutei cu elastic, mai scria ca ar trebui sa aibe si un catalog cu modele, dar acesta nu a fost in colet. Se poate cumva sa verificati daca nu a ramas cumva la dvs in momentul cand a-ti impachetat cutiuta? Va multumesc, Iulia 01.10.2014 Sunt MULTUMITA de calitatea produselor primite azi, 1 oct.2014, comanda din 25.09.2014. As fi vrut sa am, totusi, posibilitatea sa optez pentru livrarea produselor prin curier. 14 lei prin Posta Romana mi se pare mult, cand puteam sa mai pun vreo 5 lei ca sa-mi ajunga produsele a doua zi si sa ma stiu cu sacii-n caruta, vorba aia. Dar, chiar si asa, cu siguranta voi mai comanda de pe site-ul dumneavoastra, pe viitor, recomandandu-va si altora! DEOANCA CORNELIA Raspuns TheGift.ro: Din pacate Urgent Curier are 20 km suplimentari pentru localitatea dvs, ceea ce inseamna 1 leu/km suplimentar in plus la taxa fixa de 16 lei. Va multumim pentru comanda si mesajul dvs. www.TheGift.ro 01.10.2014 Va multumesc pentru rapiditatea cu care mi-ati expediat comanda. Toate produsele corespund ofertei Dvs. de pe internet, mai putin Setul de 6 artificii stralucitoare. Ceea ce am primit este o cutiuta, cu o lungime de 17 cm., dotata cu 10 artificii obisnuite, care nu corespund asteptarilor mele. Cu stima, Luncasu Manuela Raspuns TheGift.ro: Va multumim pentru informatii. Producatorul a schimbat lotul si am facut si noi modificarile pe site. Daca nu sunteti multumita de produs, il puteti returna pentru a va primi banii pe el. www.TheGift.ro 30.09.2014 Foarte operativi! Produsele cumparate sunt de calitate şi, mai ales, utile. Vă mulţumesc pentru amabilitate şi profesionalism! Pe curând! Cu deosebit respect, Aurel Galeş 27.09.2014 Buna ziua. Ma numesc Horia LUPU si, in urma cu cateva saptamani, am comandat de la foirma dvs. trei produse cu livrare prin curier si plata ramburs: un set de cutite Contour Pro V, un dispozitiv de curatat dopurile de ceara din urechi cu led si un trimmer Microtouch (culoarea verde, in valoare de 14 sau 15 lei). Cel din urma s-a dovedit, dupa livrare, complet nefunctional. Am sunat in aceeasi zi la numarul te telefon mobil de la care am fost sunat pentru confirmrea comenzii si mi s-a spus sa returnez produsul prin Posta Romana, si imi va fi inlocuit. Am facut acest lucru, respectand toti pasii si folosind adresa de la sectiunea "retur" a site-ului Magazin Online de Cadouri, cumparaturi online - TheGift (insotit si de certificatul de garantie, care indica defectul) si achitand costul expedierii lui. Dupa o perioada de asteptare coletul mi-a fost returnat, motivul indicat de anjajatii Postei Romane fiind refuzul preluarii lui de catre dvs. Precizez ca NU am ridicat acel colet de la posta, acest lucru presupunand si achitarea cheltuielilor de retur, care se apropiau de valoarea produsului in sine. Sunt extrem de nemultumit din acest motiv si va rog sa-mi indicati cum pot ajunge in posesia produsului achitat, si care sa fie si functional, in cel mai scurt timp. Precizez ca si unul din cutitele pentru fructe din setul Contour Pro V s-a deteriorat serios (por si simplu i-a cedat manerul la jumatate), facandu-ma sa ma intreb pe ce se baza campania publicitara la adresa acestui produs. Astept cu interes raspunsul dvs. in cele doua privinte indicate, Lupu Horia Raspuns TheGift.ro: Produsele au foat trimise de catre dvs la o adresa gresita, nu cea de pe site. Chiar si asa, v-am trimis cutitul mic din setul Pro V Contour si Trimmer-ul Microtouch cu specificatia ca acest cutit este destinat decojirii nu taierii alimentelor foarte dure. www.TheGift.ro 26.09.2014 Am primit coletul cu produsele comandate. Sunt foarte incantata...o sa revin destul de repede cu o noua comanda. Va multumesc! Stoian Mihaela Gabriela 25.09.2014 Multumesc pentru serviciile dumneavoastra, am fost multumita si produsele au fost in regula. Mult succes in continuare! Chitu Lorena 24.09.2014 Va scriu acest mesaj ca urmare a primirii comenzii mele si a rugamintii dvs. de a-mi impartasi opiniile cu privire la cadouri. In ceea ce priveste rapiditatea primirii cadourilor parerea mea este una foarte buna. In ceea ce priveste calitatea produselor sunt in general multumita, mai putin in ceea ce priveste Kit-ul solar educational Solar Robot. In aceasta privinta am o mare problema referitoare la cutia in care acesta este ambalat, deoarece cutia are un aspect complet necomercial din punctul meu de vedere (probabil din cauza transportului aceasta este deformata si are un aspect de joc second-hand, motiv care ma face sa-mi fie si jena sa il mai ofer drept cadou). Aceasta este parerea mea cu privire la produse. Sper ca pe viitor sa puteti tine cont de ea. Veronica Dragomir Raspuns TheGift.ro: Va multumim pentru comanda si mesajul dumneavoastra si ne cerem scuze pentru calitatea ambalajului kit-ului solar. Vom suna la cei de la curier si vom face o sesizare in aceasta privinta. Din pacate, acestia nu respecta mereu observatia "fragil" de pe colet. www.TheGift.ro 23.09.2014 Confirm primirea comenzii (carucior trollei pt. cumparaturi ) in bune conditii si in termen rezonabil. Sunt multumit de colaborarea cu Dvs.Voi recomanda firma Dvs., cu toata incredere a prietenilor mei. Cu stima Aurel Oltean 22.09.2014 Sunt foarte multumita de produsele comandate. Am comandat un kit pentru decorarea unghiilor,2 saci cu vacuum si un set de hairagami. Mulțumesc. O zi buna. Oana Dudau 22.09.2014 Buna ziua! Am primit pachetul vineri, totul a fost ok la capitolul livrare. Multumesc frumos. Mirela Iordache 19.09.2014 Buna sera, Am primit comanda astazi,(Masina de tuns caini si pisici Zoofari ) si pot spune ca sunt foarte multumit de produs, raport calitate pret foarte bun. Am tuns pisica fara probleme, urmeaza cainele. Sunt oarecum nemultumit de firma de curierat : am primit mesaj de la ei ca primesc coletul miercuri, insa nu au mai venit (a ajuns astazi,joi). Va multumesc, Petru Avram 18.09.2014 Comanda primită perfect mersi ! TETCU Ioana 17.09.2014 Buna ziua, multumesc pentru produsele primite. Ma declar multumita de rapiditatea onorarii comenzii si de calitatea produselor. Va doresc succes in continuare. Anca Cotop 17.09.2014 Buna ziua, Am primit comanda dvs astazi si doresc pe aceasta cale sa va multumesc pentru rapiditate si calitatea produselor. Ramane sa ne auzim pe viitor si pentru alte produse. Va multumesc. O zi buna va doresc. Adamet Lucica 17.09.2014 Buna ziua, Am primit coletul. Ca o sugestie imbunatiti comunicarea cu clientii....daca as fi avut informatia ca este trimis pe urgent curier o consideram fff utila. cu stima, M.Voinescu 16.09.2014 Buna ziua am primit produsul vostru si vreau sa va spun ca sunt multumit de el si ca cat de curand o sa mai achizitionez produse de la firma voastra...va multumesc Timis Laurentiu 15.09.2014 Multumesc mult pentru comanda!!Sunt multumita de calitatea produselor dumneavostra,de serviciile dumneavoastra si nu in ultimul rand de rapiditatea primirii coletului!!! Florea Felicia 09.09.2014 Trebuie sa recunosc ca oamenii vostri au dat dovada de mult bun simt si politete, si a fost o placere sa discut cu ei. Serviciul de curierat, insa, este de un rahat indescifrabil. Am primit coletul care trebuia sa ajunga Joi dupa-masa abia Vineri la 10 seara, dupa 5 telefoane, si am strabatut jumatate din cartier ca sa il obtin, ca omul s-a pierdut. Va rog din suflet sa renuntati la serviciile lor deoarece este pacat sa pierdeti intreaga afacere din aceasta cauza. Daca Adina Raspuns TheGift.ro: Va multumim pentru aceasta sesizare care ne ofera posibilitatea de a evalua serviciile acelui curier. Vom lua masurile necesare pentru ca astfel de situatii sa nu se mai repete. www.TheGift.ro 08.09.2014 Buna ziua, Va multumesc mult! Am primit coletul. Am recomandat produsele dumneavoastra mai multor persoane. Luminita Tuca 05.09.2014 Bună ziua, tocmai am primit comanda și sunt multumită de produse. Va multumesc ! Neag Emilia 05.09.2014 Buna ziua, Va multumesc pentru livrarea comenzii mele din 08.09.2014 pentru zece cutii plasturi detoxifiere KINOKI in valoare de 50.00 Ron plus 12.00 Ron taxa curierat. Mentionez ca acesti plasturi ii folosim toti membrii familiei noastre. In legatura cu delegatul de la firma de curierat am insa a va face urmatoarea sesizare :tanarul mi-a inmanat punga in care erau cutiile de plasturi spunand "poftiti v-am adus comanda de 10 cutii de plasturi", i-am platit si fiind o persoana de bunacredinta, nu am numarat la poarta sa ma conving ca sunt zece cutii iar cand am ajuns in casa si am numarat lipseau doua cutii. L-am sunat imediat si nu mi-a raspuns la telefon numai dupa ce i-am trimis un mesaj in care il rog sa ma sune pentruca lipsesc doua cutii,altfel, dimineata, voi sesiza firma dvs precum si ANPC. Dupa acest mesaj m-a sunat sa-mi spuna ca" au cazut cutiile in masina"si mi-a facut observatia cu mare ton ca" nu trebuie sa reactionez asa, ca este asa o suma mica" etc.In concluzie dumnealui s-a suparat pentruca am indraznit sa-l sun pentru asa o suma mica !!! I-am spus ca nu conteaza suma ci gestul pe care l-a facut, sunt convinsa ca veti lua masurile cele mai corecte pentruca astfel de intamplari sa nu se mai repete si la alti clienti. Eu raman clienta dvs fidela si pe viitor si va multumesc pentru rabdarea cu care m-ati ascultat. Pentru confirmarea celor spuse aici va stau la dispozitie cu mesajul pe care l-am trimis aseara 08.09.2014 la ora 21.45. Cu respect si consideratie Versavia Brutaru Bucuresti Raspuns TheGift.ro: In urma unei investigatii interioare, angajatul care a venit la dumneavoastra a fost sanctionat conform comportamentului sau. Va rugam sa acceptati scuzele noastre cu convingerea ca nu veti mai fi deranjata de acesta. Va multumim pentru comanda dumneavoastra precum si pentru sesizarea acestei probleme. www.TheGift.ro 05.09.2014 Buna ziua, Coletul comandat de mine ieri a ajuns astazi. Sunt multumita atat de rapiditatea cu care a fost livrat coletul cat si de calitatea produselor si ambalarea acestora. Va multumesc pentru respectul pe care il acordati clientilor dvs. Cu siguranta v-ati castigat inca un client fidel :). Weekend placut, Adelina Cojocaru. 04.09.2014 Va multumesc sunt multumita de ce produse am primit,nu aveti si artificii pt tort si dans? Va multumesc, Bernat Catalina Raspuns TheGift.ro: V-am trimis pe mail link-uile unde puteti gasi produsele dorite. Va multumim! www.TheGift.ro 04.09.2014 Am cumpărat un aparat masaj Relax&Tone Manipol Body la data de 4 iunie 2014. Am o problema cu accesoriu cu bile de aproximativ o luna cad bilutele singure fara sa fie folosit, ce trebuie sa fac sau poate e nevoie sa fie schimbat. Aurelia Molcut Raspuns TheGift.ro: O sa va trimitem prin posta un capat cu bile, la adresa din comanda. O sa primiti un aviz in 4-5 zile lucratoare cu care va rugam sa mergeti la posta si sa ridicati coletul. Nu o sa aveti de achitat nicio suma de bani. www.TheGift.ro 03.09.2014 Buna ziua, ma numesc Morariu Maricica si as dori sa va informez ca unul dintre produsele comandate de la dumneavoastra a fost defect, mai exact trafaletul pentru colturi este spart si nu poate fi folosit. As vrea sa stiu daca acesta poate fi inlocuit? care este procedura? Va multumesc. Morariu Maricica Raspuns TheGift.ro: V-am trimis pe mail modalitatea de ramburs. www.TheGift.ro 03.09.2014 Am primit cele douã tãvi și sunt grozave. Mulțumesc pt cã mi-ați înlocuit produsele de care am fost nemulțumitã cu douã dintre cele mai grozave tãvi de copt din lume. M-ați luat prin surprindere!!! Vã mulțumesc. Sunteți grozavi!! O zi frumoasã! Valentina Martinescu 02.09.2014 Livrarea a fost rapida, produsul pare in regula, in concluzie sunt multumit de serviciile dv. Mihai Muresan 02.09.2014 Am primit comanda rapid (24 ore) , persoana de legatura respectuoasa si competernta. Va amintesc insa ca sunte-ti obligati prin lege sa -mi dati instructiunile de folosire in limba ronana. Cu respect Dabelea Grigore Raspuns TheGift.ro: Ne cerem scuze pentru neatentia colegei care a omis sa va adauge instructiunile in limba romana. Aveti atasate instructiunile pentru produsul comandat. www.TheGift.ro 01.09.2014 Va multumesc - am intrat in posesia comenzii Voinescu Gheorghe-Mihaita 28.08.2014 Azi am primit coletul cu centura Vibra Tone ,arata foarte bine ,functioneaza de moment dar ramane de vazut cat timp functioneaza,cat despre rapiditatea cu care livrati coletul a durat 6 zile ,e ok in final ,am sa mai comand produse de la dumneavoastra .o zi buna Craiun Rozalia 28.08.2014 Am primit produsul solicitat, multumesc. Sper ca acesta sa si functioneze. In masura in care exista probleme, va voi informa. Niculescu Daniel 28.08.2014 Multumesc pentru Castile Beats by Dr. Dre. Sunt minunate, iar sunetul este de o calitate superioara a tot ceea ce am avut pana acum. O sa revin si cu alte cumparaturi. O zi buna! Andrei Costea 28.08.2014 Va multumesc pentru produsele primite in cadrul comenzii de pe www.TheGift.ro, livrate la timp si de calitatea asteptata. Cu stima, Sandu Marian 28.08.2014 Am primit astazi pachetul. Livrarea a fost rapida, calitatea produsului este buna, totul a fost in regula, nu am nici o nemultumire. O zi buna! Cernea Sonia Cristina 27.08.2014 Buna ziua, multumesc frumos pentru solicitudine, seriozitate si promtitudine, am primit ieri, 27.08, coletul cu produsele comandate (desi culoarea nu este chiar albastru-inchis/negru, este ok, este foarte bine) in timpul specificat (poate chiar mai scurt), multumesc frumos inca odata cu gratitudine, atit comanda cit si livrarea au fost perfecte, incintat si foarte multumit de modul in care ati raspuns comenzii, felicitari impreuna toata lauda pentru dumneavostra. Succes! Geo Georgescu 27.08.2014 Va multumesc pentru rapiditatea cu care au ajuns produdele comandate. Ene Simona 27.08.2014 Am primit produsele comandate. Multumesc. Cu stima, Daniel Niculescu 25.08.2014 Buna ziua, Am primit produsele si sunt multumita de ele. Sunt exact ca cele prezentate pe site. Svicicaru Mariana 23.08.2014 Multumesc pentru cat de repede a ajuns coletul,chiar sunt foarte incantata ca a ajuns asa rapid,de calitate nu va pot spune nimic deoarece le folosesc la nunta mea pe 20 septembrie daca doriti va pot da un mail dupa sa va spun daca mi-au placut,va multumesc mult! Andrei Anda Alexandra 20.08.2014 Azi am primit coletul. Multumesc f.mult. Cu stima, Crenguta Idvu 14.08.2014 Am primit produsele pe care le-am comandat.Totul este OK! Sunteti seriosi si promti.Ce-mi place mai mult la d-voastra?Ca nu incercati sa prostiti cientii cum o face un alt magazin online,umfland preturile nejustificat iar in convorbirea telefonica sunt insistenti si-n cearca sa-ti bage anumite produse "fortat"in comanda. Multumesc! Ioan Mos 13.08.2014 Buna ziua, A venit luni dimineata curierul cu comanda. Toate produsele imi satisfac asteptarile. Sunt foarte multumita si de produse si de rapiditatea livrarii lor. Nu am de facut nicio observatie. Multumesc, Mihaela Anghel 13.08.2014 Buna ziua, Am primit comanda de mai jos...dar cablul USB nu functioneaza...nu pot tranfera date....va rog sa-mi trimiteti un manual de utilizare....nu l-am pastrat, din pacate, sa ma asigur ca nu gresesc eu pe undeva Multumesc Lucia MICHIUSCA 12.08.2014 Buna ziua, Am primit comanda - multumesc! Toate produsele sunt ok, cu exceptia gentutei pt. cosmetice, la care raportul calitate-pret este absolut inechitabil, in sensul ca pretul este dublul calitatii oferite. (M-a surprins acest lucru prin comparatie cu celelalte produse pe care le oferiti - dovada ca aceasta a fost a treia comanda!) Regret constatarea, insa era pacat sa nu va comunic o parere sincera. Cu stima, Lucia Turlac Raspuns TheGift.ro: Intr-adevar, acest produs nu intruneste calitatile necesare comercializarii pe site-ul nostru. In fotografia de la producator parea o alta calitate iar cand a ajuns la noi am constatat ca nu este un produs bun. Nu-l vom comercializa in continuare. www.TheGift.ro 07.08.2014 Hi Again My daughter in law received the gift and my credit card is pending charges. This means that the payment went through. Thank you. I want to assure you that I will always buy things from you from now on. Super fast. Elena (USA) Reply from TheGift.ro: Thank you for your order! Have a nice day, www.TheGift.ro 07.08.2014 Buna ziua! Ma numesc Raluca Ciobanu si in urma comenzii facute acum cateva zile, am primit produsele de la dumneavoastra. Acest mail confirma faptul ca sunt multumita de produse si de plasarea lor intr-un timp foarte bun si va doresc in continuare vanzare placuta si o zi buna. Cu respect, Raluca Ciobanu |