Cadouri pentru firme Cadouri personalizate Garantat 100% Clientii ne scriu Retur

Clientii ne scriu


Clientii ne scriu


27.01.2011 Tot ce pot sa spun este "multumesc". Sunt multumit si nu am nimic de obiectat la calitatea serviciilor dumneavoastra .
Daniel Grigore




26.01.2011 Am primit coletul, e totul ok, in stare perfecta si estetic si functional. Va multumesc mult.
Kertesi Renata Kitti




26.01.2011 Multumit si eu de servici si sigur o sa mai comand produse, dar as fi bucuros daca as gasi si electronice pe site-ul www.TheGift.ro
Putina Mircea Dan




25.01.2011 Am vazut ca aveti numai clienti multumiti. Eu sunt total nemultumita. Dupa ce am avut probleme cu livrarea, nu mai intru in amanunte, obiectul pe care l-am luat acum doua saptamani s-a stricat. Am sa specific si ce lucru am luat de dvs., un aparat pentru indepartarea cainilor. SUNT TOTAL NEMULTUMITA DE SERVICIILE DVS., imi pare rau sa spun asta dar Am ramas cu o paguba de 66 de lei, poate pentru dvs. nu e mult dar pentru mine este, si pe deasupra trebuie sa cumpar alt aparat, fiindu-mi foarte necesar.
Gheorghiu Liliana




Raspuns TheGift.ro: Nu ramaneti cu nicio paguba. Va rugam sa trimiteti produsul prin posta la adresa noastra din Bucuresti. La rubrica ramburs treceti valoarea produsului, 66 de lei. Dvs va primiti banii automat, atunci cand noi ridicam coletul de la posta (3-4 zile lucratoare din momentul in care trimitei coletul).
Produsul se poate returna in decurs de 10 zile de la momentul primirii lui, conform legislatiei in vigoare. Facem o exceptie pentru ca nu dorim sa avem clienti nemultumiti. Cred ca sunteti de acord, cand va mentionam ca ambalajul produsului nu permite probarea acestuia, inainte sa-l trimitem.




25.01.2011 S-a rezolvat foarte bine si repede problema cu husa penteru masaj. Va multumesc mult, in special colegului dumneavoastra.
Stefana Costea




21.01.2011 Confirm primirea comenzii facute. Va multumesc, pentru promptitudine, respectarea pasilor de lansare a comenzii, confirmare telefonica de verificare a comenzii, trimiterea cu posta rapida in mai putin de 24 de ore de la confirmarea comenzii. Produsele comandate au fost conforme cu comanda, respectiv culoare si marimile alese, numar de bucati, pretul exact cel afisat pe site+ taxe postale. O sa mai recomand site-ul Dvs. si altor persoane. Succes.
Carmen Tot (Deva)




21.01.2011 M-am hotarat cu greu sa va scriu... Va trimit atasat confirmarea comenzii care am primit-o de la dumneavoastra in pachet si o poza cu una din cele doua masini "cu probleme", asa cum le-am gasit cand am deschis cutiutele. Nu avea rost sa o pozez si pe cealalta... Cred ca dumneavoastra aveti jumatate din vina, cealalta jumatate fiind a FAN CURIERULUI. Poate pe viitor ar trebui sa le ambalati mai cu grija, sa fim mai solid, mai rezistent la transport, probabil transportatorul (indiferent cine este) nu este chiar atat de interesat ce este in pachet... Nu v-o mai trimit inapoi, ea costand 10 ron iar transportul 19 ron. Doar ca doi dintre cei sase colegi, ... au un gust amar... (am tras la sorti... si asa s-a potrivit) V-am scris doar in speranta ca viitorii cumparatori nu vor mai da de acest "gust", indiferent de produs... Multumesc pentru intelegere,
Marius Popescu




Raspuns TheGift.ro: Va multumim pentru mesaj si ne pare rau pentru situatia creata. Va putem trimite prin posta doua mini-masini de cusut, pentru ca dvs sa nu mai platiti nimic. Ne pare rau pentru aceasta intamplare neplacuta si va rugam sa ne trimiteti adresa la care sa se faca livrarea cele doua produse.



20.01.2011 Am primit ieri ultima comanda si tin sa va multumesc pentru ca mi-ati trimis cadou un lucru util,ce-mi doream. Celelalte produse sunt ok, o sugestie doresc sa va fac: incercati sa livrati coletele in cutii de carton deoarece in pungi se deterioreaza ambalajele (cutiile) produselor, aproape toate erau dezlipite si indoite. Va multumesc inca o data.
Ilies Cristiana







Viziteaza magazinul http://www.TheGift.ro pe ShopMania Magazine