Clientii ne scriu![]() 17.05.2011 In primul rand, scuze pentru faza cu EZ Combs care era in cutia a doua din colet. Parerea mea in calitate de client: calitatea produselor nota 10 rapiditatea primirii nota 10 Calitatea serviciilor nu poate fi 10 deoarece la cele 2 tigai Hot Pan achizitionate nu am primit traducerea in limba romana a manualului de utilizare. Pentru ca una dintre ele am facut-o cadou unei persoane in varsta de 65 ani si nu stie limba engleza, daca se poate va rog sa-mi scanati si sa-mi trimite-ti la aceasta adresa traducerea manualului e super si va dau nota +10. In speranta ca se poate rezolva si aceasta mica problema va multumesc si va doresc spor la bani si o zi buna! Raspuns TheGift.ro: Buna ziua, Va multumim pentru mesaj. Aveti atasate instructiunile in limba romana pentru produsul comandat. Ne cerem scuze pentru neatentia colegei care s-a ocupat de coletul dumneavoastra. O zi buna, TheGift.ro 16.05.2011 Va multumesc pentru livrarea prompta a comenzii. Nicoleta Cherechesiu 11.05.2011 Suntem multumiti de promptitudinea cu care a ajuns produsul, dar nu am apucat sa-l testam ca se dam seama de calitatea lui. Multumim. Soica Rozalia 11.05.2011 Am fost multumita si de calitatea produselor si de rapiditatea livrarii. Corina Macahon 11.05.2011 Multumesc echipei "TheGift"; cadourile au venit foarte repede, deja ma folosesc de ele, tocmai in nordul tarii in 24 de ore, in stare buna si sunt multumit de profesionalismul dumneavoastra. Felicitari si mult succes. Mikel Altto 10.05.2011 Am primit produsele. Va multumesc. Gheorghe Manea 09.05.2011 Am primit produsele comandate! Va multumesc pentru promtitudine Sorina Nedelcu |